mandag den 3. oktober 2011

Award - på opdagelse i Blog-land


Jeg har været så heldig at modtaget en award fra bloggen Dressed by Maniacs. Efter som jeg er rimelig ny her på bloggen er det vildt fedt at få sådan en Award og samtidig mulighed for at kigge lidt mere rundt, end i forvejen ;-)
Tusind tak

Med sådan en award følger der nogle regler:

1: Takke og linke tilbage til den person, der tildelte mig awarden.
Jeps der er hermed gjort.
2: Give den videre til 8 andre bloggere, som jeg har opdaget for nylig.

De 8 jeg er faldet over er:


3: Kontakte de 8 bloggere og fortælle dem om deres pris.
Det gør jeg hurtigst muligt...

4: Fortælle 8 ting om mig selv.
  • Jeg er lidt en TV-junkie, prøver at lade være men kan bare ikke.
  • Ser mest dokumentar i fjerneren(alt fra De unge mødre til Dr2-dokumentar)
  • Begyndte at hækle for et lille års tid siden... faktisk fordi jeg er virkelig dårlig til at strikke har kun stikket et halstørklæde eller to med pind nr. 10.
  • Er en smugle skruk for tiden...
  • Er rigtig dårlig til at følge madopskrifter.
  • Men samler alligevel på kogebøger.
  • Jeg er lidt af et rodehoved, men ved dog altid hvor tingene er, sådan cirka.
  • Glæder mig til jeg får et større køkken, da jeg er lidt en køkken-gadget nørd.
Håber at dem der læser med også kigger forbi dem jeg har fundet.

2 kommentarer:

  1. Tak for awarden, det er dejligt at blive set. Jeg tilmelder mig lige for at følge med i dine madopskrifter selv om jeg også er rigtig dårlig til at følge opskrifter og har for mange kogebøger.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  2. Er glad for at du kiggede tilbage til min blog... Lover at ligge billeder på opskrifter for så bliver man (det gør jeg selv) meget mere inspireret til at prøve noget der ligner med twist af en selv:-)

    SvarSlet