onsdag den 22. februar 2012

Projekt jumpsuit

Tror jeg vil prøve at begive mig ud i dette projekt:
Billed fra Stof og Stil's nye katalog som kan anbefales, meget god inspiration: Katalog forår / Sommer 2012

Mønster fra Stof og Stil
Satser på at forsøg mig i det stof som er vist i kataloget, syntes den er rigtig fin med et par høje sandaler :-)
kan ikke finde andre der har forsøgt sig med dette mønster, så hvis nogle har eller er faldet over billeder af den må i meget gerne smide en kommentar.

/Rebecca

2 kommentarer:

  1. Orv, det lyder som et spændende projekt. Jeg ville ønske jeg kunne sy. Jeg glæder mig til at se resultatet, hvis du lægger det op?
    VH Emma

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja syntes den kunne blive fin, og at man kan (hvis den lykkes) varieres i det uendelige :-)
      hvis det lykkes ligger jeg selvfølgelig billed op:-)
      Nu må det da også snart være tid til at bebsen kommer?

      /Rebecca

      Slet